Riteņu Spieķošana: Pilns Pakalpojuma Apraksts un Kāpēc Tā ir Tik Būtiska Velosipēda Ilgmūžībai

Piedāvātie pakalpojumi

Profesionāls velisopēdu serviss

Riteņu spieķošana
Gadu pieredze
0 +

Kāpēc izvēlēties mūs?

Kāpēc mēs
20+ gadu pieredze

Mūsu “velosipēdu serviss” jau vairāk nekā divas desmitgades veiksmīgi rūpējas par klientu velosipēdiem. Šī ilgstošā darbība ļāvusi uzkrāt plašas zināšanas un praktisko pieredzi, kas nodrošina precīzu un kvalitatīvu rezultātu.

Plašs pakalpojumu klāsts

Sākot no spieķošanas un gultņu maiņas līdz pat transmisijas un sēdekļu nomaiņai – nodrošinām pilna spektra velosipēdu remontu un apkopi vienuviet. Jūs ietaupīsiet laiku un pūles, jo viss nepieciešamais ir pieejams pie mums.

Profesionāla komanda un kvalitatīvas detaļas

Katrs mūsu speciālists regulāri pilnveido savas prasmes un pārzina modernākās tehnoloģijas. Turklāt izmantojam tikai pārbaudītas un izturīgas rezerves daļas, lai velosipēds uzticami kalpotu ikdienā un garākos piedzīvojumos.

Individuāla pieeja katram klientam

Esam pārliecināti, ka katram braucējam ir savas vajadzības. Neatkarīgi no tā, vai vēlaties ikdienas divriteni, sporta velosipēdu vai īpašu tūrisma “rumaku” – mēs pielāgosim remontu un uzlabojumus tieši jums, lai katrs brauciens būtu ērts un drošs.

Velosipēds ir daudz vairāk nekā tikai pārvietošanās līdzeklis – tas ir draugs veselīgai dzīvesveida izvēlei, brīvības sajūtai un aizraujošiem piedzīvojumiem dabā. Taču, lai braukšana būtu ne vien patīkama, bet arī droša un ilgtspējīga, ir jāparūpējas par visām velosipēda detaļām. Viena no būtiskākajām, bet nereti nepelnīti piemirstajām lietām, ir riteņu spieķošana. Šajā rakstā aplūkosim, kāpēc profesionāla riteņu spieķošana ir svarīga, kādi ir tās galvenie ieguvumi un kā šis process notiek. Uzzināsiet arī, kā pareizi apkopt un uzturēt savu velosipēdu pēc spieķošanas, lai drošības, ērtības un ilgmūžības ziņā jūs gūtu maksimālu labumu.


Kāpēc Riteņu Spieķošana ir Tik Būtiska?

Riteņu konstrukcijas pamatā

Lai gan velosipēda rāmis, bremžu sistēma un pārslēdzēji bieži vien piesaista lielāku uzmanību, pats ritenis jeb aploce kopā ar spieķiem un rumbu patiesībā veido vienu no vissvarīgākajām konstruktīvajām daļām. Ja ritenis nav taisns vai spieķi ir atslābuši, tiek traucēts līdzsvars, nodilst aploce, riepas un citas būtiskas detaļas. Velobraukšana kļūst ne tikai mazāk komfortabla, bet arī nedroša.

Pareiza riteņu spieķošana nodrošina, ka katrs spieķis atrodas savā vietā un vienmērīgi sadala slodzi. Ritenis var lieliski pildīt savu funkciju tikai tad, ja tas ir izlīdzināts un visas tā sastāvdaļas strādā saskaņā.

Drošība un stabilitāte

Teicams riteņu stāvoklis, kurā svarīgu lomu spēlē riteņu spieķošana, galvenokārt garantē drošību. Pareizi nostiprināti spieķi vienmērīgi sadala spiedienu un slodzi pa visu riteņa aploci, palīdzot tam saglabāt taisnu formu. Tas ir īpaši svarīgi:

  • Kalnu velosipēdiem: Braucot pa nelīdzenu segumu, grants ceļiem vai kalnu takām, triecieni un vibrācijas ir spēcīgākas, un tieši riteņi uzņem lielāko slodzi.
  • Pilsētas velosipēdiem: Ikdienas satiksmē bieži nākas apstāties, uzsākt braukšanu, manevrēt starp luksoforiem, gājēju pārejām un auto. Pilsētvidē svarīga ir stabila kontrole un reakcija uz pēkšņām situācijām.
  • Elektrovelosipēdiem: Papildu motora radītais spēks un augstāks svars nozīmē, ka riteņi ir pakļauti lielākai slodzei.

Ilgmūžība un detaļu taupīšana

Vēl viens būtisks iemesls, kāpēc riteņu spieķošana ir svarīga, saistīts ar ilgmūžību. Pareizi savilkti un līdzsvaroti spieķi samazina aploces, rumbu, gultņu un pat riepu pāragru nolietojumu. Piemēram, ja spieķi sāk atslābt, ritenis negriežas perfekti un pakāpeniski var izraisīt aploču deformāciju.

Tādējādi:

  1. Ritenis saglabā taisnu formu – samazinās aploces un riepu bojājumu iespēja.
  2. Mazākas remonta izmaksas – regulāra spieķu pārbaude novērš dārgus remontus nākotnē.
  3. Uzlabota braukšanas kvalitāte – nepareizi nostiprināti spieķi var radīt diskomfortu un troksni.

Kā Saprast, ka Nepieciešama Riteņu Spieķošana?

Daudzi braucēji nav pārliecināti, vai viņu velosipēdam vajadzīga riteņu spieķošana, līdz parādās acīmredzamas problēmas. Tāpēc ir svarīgi pievērst uzmanību šādiem simptomiem:

  1. Ritenis “svārstās” braukšanas laikā
    Ja priekšējais vai aizmugurējais ritenis šķiet “metam sānus”, visticamāk, spieķi ir atslābuši vai aploce deformēta.

  2. Nevienmērīgs troksnis jeb “klikšķēšana”
    Dažkārt šāds troksnis var rasties, ja aploce beržas pret bremžu klučiem. Klikšķēšana var norādīt uz to, ka spieķi nav vienmērīgi savilkti.

  3. Redzami ieliekti spieķi
    Ja daži spieķi ir pamanāmi saliekti vai tiem ir brīvs atstatums, tas var būt signāls par neatbilstošu saspriegojumu.

  4. Ritenis nav taisns uz stenda vai tukšgaitā
    Ja, pagriežot riteni tukšgaitā, pamanāt, ka aploce “pieskaras” bremžu klučiem vai “šūpojas”, ir skaidrs, ka spieķi ir jāsavelk.

  5. Biežas problēmas ar bremžu sistēmu
    Īpaši, ja izmantojat V-veida vai disku bremzes, aploces vai riteņa nestabilitāte var pasliktināt bremzēšanas efektivitāti un radīt liekus trokšņus.

Ja konstatējat kādu no šiem simptomiem, iespējams, pienācis laiks doties uz velodarbnīcu, lai profesionālis veiktu rūpīgu riteņu spieķošanu.


Spieķu Uzbūve un Materiāli

Kaut arī šķiet, ka visi spieķi ir līdzīgi, to materiāls un biezums var ievērojami atšķirties. Izpratne par spieķu dažādību palīdz izvēlēties optimālo risinājumu dažādos braukšanas stilos.

Klasiskie tērauda spieķi

Visizplatītākais variants – nerūsējošā tērauda spieķi. Tie ir:

  • Salīdzinoši viegli
  • Izturīgi
  • Pietiekami elastīgi, lai izturētu dažādus slodzes apstākļus

Šie spieķi visbiežāk sastopami gan pilsētas, gan kalnu velosipēdos. Jāņem vērā, ka tērauda spieķi jāuzrauga regulāri, jo, braucot pa bedrēm vai nelīdzenu segumu, tie var atslābt.

Alumīnija vai titāna spieķi

Dažkārt riteņu ražotāji izmanto alumīniju vai titānu, lai samazinātu svaru un vienlaikus nodrošinātu pietiekami augstu izturību. Tie ir:

  • Dārgāki nekā tērauda spieķi
  • Mazliet vieglāki
  • Prasa specifiskākas apkopšanas prasmes

Darbam ar alumīnija un titāna spieķiem ne vienmēr pietiek ar standarta darbnīcas instrumentiem, tādēļ iesakām meklēt speciālistu palīdzību, ja vēlaties šādu risinājumu.

Karbona spieķi

Karbona spieķi visbiežāk sastopami augstas klases sacīkšu velosipēdos. Tie ir:

  • Neticami viegli
  • Nodrošina lielisku aerodinamiku
  • Prasa ļoti īpašas iemaņas apkopē

Bieži vien karbona spieķi ir daļa no kopējā riteņa konstrukcijas, un tos nevar regulēt vai mainīt pa vienam atsevišķi, kā tas iespējams ar tērauda spieķiem. Karbona spieķu riteņu spieķošana ir ļoti specializēts darbs, kuru būtu vēlams uzticēt tikai pieredzējušam profesionālim.


Dažādi Spieķošanas Veidi

Ritenis var tikt savīts dažādos veidos, un katram no tiem ir savi plusi un mīnusi. Galvenie riteņu spieķošanas veidi ir šādi:

Klasiskā krustotā spieķošana

Visizplatītākais variants, kur katrs spieķis krustojas ar citiem spieķiem vairākas reizes (1×, 2×, 3× vai pat 4×).

  • Priekšrocības:
    • Nodrošina vislabāko stabilitāti
    • Vienmērīgāk sadala slodzi
  • Trūkumi:
    • Var būt nedaudz smagāka konstrukcija salīdzinājumā ar citiem risinājumiem
    • Saliekot daudzus krustojumus (3×, 4×), jārēķinās ar rūpīgāku spieķu garuma izvēli

Radiālā spieķošana

Radiālā jeb “taisnā” spieķošana nozīmē, ka spieķi stiepjas gandrīz perpendikulāri aploces centram, nekrustojoties savā starpā.

  • Priekšrocības:
    • Viegla un eleganta izskata ritenis
    • Nedaudz mazāka masa
  • Trūkumi:
    • Mazāk izturīgs pret triecieniem, jo spieķi netiek slīpi sakrustoti
    • Nav ieteicams kalnu un kravas velosipēdiem, kuriem nepieciešama lielāka noturība

Vienpusējā krustojuma spieķošana

Šis risinājums kombinē radiālo un krustoto spieķošanu vienā ritenī. Piemēram, diska bremzēm paredzētā priekšējā riteņa vienā pusē var būt radiālā spieķošana, bet otrā – krustotā.

  • Priekšrocības:
    • Lielisks kompromiss starp izturību un svaru
    • Īpaši piemērots ratiem ar disku bremzēm, jo bremzēšanas spēks tiek labāk absorbēts
  • Trūkumi:
    • Samērā sarežģīts izpildījums, kam nepieciešamas precīzas aprēķināšanas prasmes
    • Var būt grūtāk atrast meistaru, kurš ir specializējies šajā spieķošanas metodē

Profesionāla Riteņu Spieķošana: Kā tas Notiek?

Kad esat izlēmuši, ka riteņu spieķošana jāveic profesionālā darbnīcā, var būt noderīgi zināt, kā soli pa solim norit šis process.

1. Rumbas un aploces sagatavošana

Vispirms speciālists veic rūpīgu vizuālo un tehnisko pārbaudi:

  • Vai rumba vai aploce nav deformēta?
  • Vai nav plaisu, rūsas vai citu bojājumu, kas var ietekmēt jauno spieķošanu?

Ja bojājumi ir būtiski, dažkārt vispirms jāveic salabošana vai pat rumba vai aploces nomaiņa.

2. Spieķu izvēle un garuma noteikšana

Katra rumbas un aploces kombinācija, kā arī izvēlētais spieķošanas veids (piemēram, 3× vai radiālais) nosaka konkrētu spieķu garumu. Lai iegūtu precīzu garuma aprēķinu, mehāniķi izmanto:

  • Speciālas tabulas
  • Tiešsaistes kalkulatorus
  • Pieredzi un praksē pārbaudītus mērījumus

Šis solis ir ļoti svarīgs, jo pat dažu milimetru kļūda spieķu garumā var nopietni traucēt pareizu riteņa savienojumu un vēlāk radīt problēmas.

3. Spieķu ievietošana un sākotnējā pievilkšana

Kad atbilstošie spieķi un nipli ir sagatavoti, mehāniķis tos ievieto pareizajās rumbas caurumos un atbilstoši aploces spraugām, ievērojot izvēlēto spieķošanas shēmu.

  • Sākotnējā pievilkšana: Spieķi tiek pievilkti viegli un pakāpeniski, lai aploce sākotnēji paliktu vietā, bet vēl nebūtu pārāk liels spriegojums.

4. Pakāpeniska izlīdzināšana un saspriegošana

Šis ir galvenais posms, kurā redzams, cik svarīga ir riteņu spieķošana:

  • Izlīdzināšana: Mehāniķis pārbauda riteņa horizontālo un vertikālo taisnumu, izmantojot specializētu riteņu stendu. Ja tiek novērotas novirzes, spieķi tiek pievilkti vienmērīgi, lai aploci pakāpeniski centrētu.
  • Saspriegošana: Pakāpeniski visi spieķi tiek pievilkti vienādā spriegojumā. Mērķis ir izvairīties no situācijām, kur vieni spieķi ir pārāk brīvi, bet citi – pārāk stingri. Perfekta saspriegojuma panākšana nodrošina riteņa ilgmūžību un stabilitāti.

5. Balansēšana un “nogurdināšana”

Kad ritenis jau ir gandrīz pabeigts, spieķi tiek “nogurdināti” vai “iestrādāti”, lai tie stabili nostiprinātos savā vietā. Tas var ietvert nelielu riteņa locīšanu no vienas puses uz otru (ar speciālu instrumentu vai ar rokām), lai spieķi varētu sakārtoties un turpmāk brauciena laikā neatslābtu. Pēc tam atkal tiek pārbaudīts saspriegojums.

6. Pēdējā pārbaude un testa brauciens

Visbeidzot, riteni noņem no stenda un mehāniķis pārliecinās, vai:

  1. Ritenis ir pilnīgi taisns.
  2. Visu spieķu spriegojums ir vienmērīgs.
  3. Nekur nav dzirdami klikšķi vai citi troksni.

Ja viss ir kārtībā, nereti tiek veikts testa brauciens, lai pārliecinātos, ka ritenis uzvedas paredzētajā veidā arī reālā vidē.


Kā Kopt Velosipēda Riteni Pēc Spieķošanas?

Lai saglabātu perfektu stāvokli pēc riteņu spieķošanas, ir svarīgi veikt dažus regulārus kopšanas soļus.

Regulāri tīrīt un pārbaudīt

Pēc veiksmīgas spieķošanas:

  • Notīriet aploci un spieķus no putekļiem, dubļiem un citiem netīrumiem.
  • Vismaz reizi mēnesī (vai biežāk, ja daudz braucat pa nelīdzenu segumu) vizuāli apskatiet, vai spieķi nav atslābuši vai ieliekti.

Neaizmirstiet par gultņiem un rumbu

Kaut arī pareizi savilkti spieķi ir svarīgi, riteņu gultņu un rumbas stāvoklis ir nemazāk nozīmīgs:

  • Ja braucot dzirdat rūkoņu vai čirkstoņu, iespējams, nepieciešama gultņu nomaiņa vai eļļošana.
  • Ja ritenim ir spēcīga sānsvere jeb “spēlēšana”, pat lieliska spieķošana nepalīdzēs, ja vainojama bojāta rumba.

Izvairieties no pēkšņiem un ļoti stipriem triecieniem

Protams, velosipēds paredzēts braukšanai dažādos apstākļos. Tomēr mēģiniet izvairīties no:

  • Augstu apmaļu pārvarēšanas lielā ātrumā
  • Stipriem lēcieniem vai kritieniem

Pat viskvalitatīvākā riteņu spieķošana var ciest, ja ritenis regulāri tiek pakļauts ekstrēmiem triecieniem. Ja izmantojat kalnu velosipēdu, šādiem braucieniem tas ir radīts, bet jebkurā gadījumā noderīgi reizi pa reizei pārbaudīt, vai spieķi nav atslābuši vai savērpjušies.


Vai Var Spieķot Pats, Vai Tomēr Doties pie Speciālista?

Daudziem velobraucējiem patīk pašiem kopt un remontēt savu divriteni, taču riteņu spieķošana prasa specifiskas zināšanas, precizitāti un atbilstošus instrumentus.

Galvenie izaicinājumi, ja spieķojat pats:

  1. Nepieciešams riteņu stends – Lai precīzi novērotu aploces novirzes, ar vienkāršu acu apskati parasti nepietiek.
  2. Precīzi mērījumi un aprēķini – Pat mazs kļūdu procents spieķu garuma vai krustojuma aprēķināšanā var radīt lielas problēmas.
  3. Spriegojuma balanss – Vienmērīga spieķu pievilkšana nav tik vienkārša; iesācēji nereti spieķus pievelk nevienmērīgi.

Ja nejūtaties pārliecināti par savām prasmēm vai nevēlaties investēt profesionālajos instrumentos, velodarbnīca būs drošākā izvēle.


Cik Bieži Veicama Riteņu Spieķošana?

Nav vienas stingras formulas, kas pateiktu, cik bieži jāveic riteņu spieķošana, taču ir vairāki ieteikumi:

  1. Pēc jauna riteņa iegādes
    Ja esat nopircis pilnīgi jaunu velosipēdu, ~200–300 km nobraukums var būt pietiekams, lai spieķi “iestrādātos”. Tad ieteicama pirmā pārbaude.

  2. Reizi sezonā
    Īpaši, ja regulāri braucat pa dažādiem segumiem. Pat tad, ja viss šķiet kārtībā, profilaktiska pārbaude ļaus izvairīties no problēmām.

  3. Pēc lieliem triecieniem vai avārijas
    Ja esat ar lielu ātrumu uzbraucis bedrē, iekļuvis avārijā vai cietis citos negadījumos, noteikti pārbaudiet riteņus, pat ja vizuāli šķiet, ka viss ir kārtībā.

  4. Pēc izjūtām un redzamām pazīmēm
    Ja pamana, ka ritenis nav taisns vai braukšana ir kļuvusi neparasti nestabila, nekavējieties ar vizīti darbnīcā.


Papildu Padomi un Ieteikumi

1. Meklējiet kvalitatīvus spieķus un detaļas

Lai arī tirgū var atrast lētus un nezināmas izcelsmes spieķus, labāk ieguldīt drusku vairāk un izvēlēties:

  • Izturīgus un pārbaudītus zīmolus
  • Spieķus ar precīzu vītnes diegu, kas neradīs problēmas, cenšoties saspriegot

Labāka kvalitāte atmaksāsies, nodrošinot garāku kalpošanas laiku un mazāku atslābšanas risku.

2. Pievērsiet uzmanību arī niplu kvalitātei

Nipli jeb uzgriežņi spieķa galā var būt:

  • Misiņa nipli – izturīgāki pret koroziju, laba izvēle, ja daudz braucat slapjos apstākļos.
  • Alumīnija nipli – vieglāki, taču jāraugās, lai netiktu sabojāts vītņu savienojums.

Ja nipli ir sliktas kvalitātes, tie var viegli salūzt vai sarūsēt, padarot riteņu spieķošanu gan sarežģītāku, gan mazāk efektīvu.

3. Sazinieties ar profesionāļiem, ja esat neskaidrs

Labāk uzdot “par daudz” jautājumu, nekā vēlāk saskarties ar nopietnām problēmām, kas var izmaksāt vēl dārgāk:

  • Neesat pārliecināts, kā pareizi noteikt spieķu garumu?
  • Nesaprotat, kāda veida spieķošana ir piemērotākā jūsu velosipēdam?

Nešaubieties – velodarbnīcas speciālisti parasti būs priecīgi dalīties ar padomu un pieredzi.


Mūsu 20+ Gadu Pieredze – Droša Izvēle Riteņu Spieķošanā

Ja meklējat uzticamu partneri riteņu spieķošanas pakalpojumiem, esam gatavi jums palīdzēt ar savu ilggadējo pieredzi, kas pārsniedz divus gadu desmitus. Mūsu komanda:

  • Izmanto profesionālus riteņu stendus: nodrošinām augstu precizitāti un kvalitāti.
  • Sadarbojas ar pārbaudītiem ražotājiem: garantējam, ka visas detaļas būs izturīgas un ilgmūžīgas.
  • Katram klientam pieiet individuāli: katrs velobraucējs ir unikāls, ar savu stilu un vajadzībām.
  • Piedāvā garantiju un pēcapkopes iespējas: ja pēc spieķošanas drīz atkal rodas problēmas, varēsiet vērsties pie mums bez raizēm.

Neatkarīgi no tā, vai jums ir pilsētas velosipēds, kalnu velosipēds, sacīkšu divritenis vai tūrisma braucamrīks, mēs spēsim pielāgot riteņu spieķošanu jūsu konkrētajām vēlmēm un braukšanas paradumiem.


Kā Pieteikties Riteņu Spieķošanai?

Ja esat nolēmis, ka jūsu velosipēdam nepieciešama profesionāla riteņu spieķošana, process ir pavisam vienkāršs:

  1. Sazinieties ar mums
    Zvaniet, rakstiet e-pastu vai pieteikumu aizpildiet mūsu mājaslapā (ja tāda ir pieejama).

  2. Nosakiet laiku
    Rezervējiet sev ērtu laiku, kad varēsiet atvest velosipēdu.

  3. Velosipēda diagnostika
    Kad velosipēds ir pie mums darbnīcā, mūsu speciālists pārbaudīs rumbu, aploci un spieķu stāvokli, kā arī noteiks, vai nepieciešama papildu gultņu maiņa, bremžu regulēšana utt.

  4. Remonts un apkope
    Veiksim riteņu spieķošanu, nepieciešamo spieķu vai niplu nomaiņu un citus apkopes darbus pēc jūsu vēlmēm un vajadzības.

  5. Gatavs saņemšanai
    Pēc darba pabeigšanas atkal varēsiet doties ceļā ar savu velosipēdu, izbaudot stabilu, drošu un klusu braukšanu.


Secinājumi: Riteņu Spieķošana kā Stabilitātes Pamats

Riteņu spieķošana nav tikai tehniska formalitāte – tā ir būtisks stūrakmens drošam, ērtam un ilgmūžīgam velosipēdam. Pareizi savilkti un balansēti spieķi nodrošina, ka:

  1. Ritenis vienmēr saglabā taisnumu.
  2. Braukšana ir viegla, klusa un droša.
  3. Citas detaļas (aploces, riepas, gultņi) nepakļaujas pāragrai nolietošanai.

Neatkarīgi no tā, vai braucat tikai pa pilsētu uz darbu, vai esat aktīvs kalnu takās, vērts laikus parūpēties par spieķu stāvokli. Ja jau ilgāku laiku neesat pārbaudījis sava velosipēda riteņus, tieši tagad varētu būt īstais brīdis.


Aicinājums uz sazināšanos

Ja jums rodas kādi jautājumi par riteņu spieķošanu, vēlaties veikt profilaktisku pārbaudi vai pamanāt acīmredzamas spieķu problēmas, sazinieties ar mūsu komandu! Mēs ar prieku:

  • Sniedzam konsultācijas par spieķu materiālu izvēli un piemērotāko spieķošanas veidu.
  • Veicam pilnu riteņu diagnostiku un remontu, lai varētu turpināt braukt ar pārliecību.
  • Piedāvājam arī citus apkopes pakalpojumus, piemēram, gultņu un bremžu sistēmu apkopi, kas velosipēdu uzturēs izcilā tehniskajā stāvoklī.

Ar profesionālu riteņu spieķošanu jūs nodrošināsiet sev stabilitāti un drošību uz ceļa, ilgmūžīgu riteņu kalpošanu un lielisku braukšanas pieredzi. Nedzīvojiet ar risku, ka aploces vai spieķi var pievilt visnepiemērotākajā brīdī! Izmantojiet mūsu pieredzi un zināšanas – mēs parūpēsimies, lai jūsu velosipēda riteņi vienmēr būtu ideālā kārtībā.

Brauciet droši, ērti un ar prieku – lai riteņu spieķošana kļūst par jūsu velobraukšanas drošības garantu!

Riteņu spieķošana
Velosipēda apkope ar ātrumiem (eļļošana, regulēšana) ātrais serviss€ 15-20
Velosipēda apkope ar 1 ātrumu (eļļošana, regulēšana) ātrais serviss€ 10-15
Riteņa centrēšana€ 5-10
Rumbas maiņa (pārspieķošana)€ 18-20
Dakšas maiņa€ 6-10
Ass centra (pedāļu) maiņa/remonts€ 7-12
Klaņu maiņa€ 20
Stūres bļodiņas maiņa€ 10
Pārslēdzēja maiņa€ 5
Pārslēdzēja regulēšana (pr. + aizm.)€ 7
Pārslēdzēja roktura maiņa€ 7
Bremžu rokturu maiņa€ 5
Bremžu kluču maiņa (4gab)€ 8
Bremžu regulēšana, remonts (1gab)€ 2-5
Ķēdes maiņa€ 6
Kameras maiņa, riepas maiņa€ 4
Troses maiņa€ 6
Kasetes, brīvrumbas maiņa€ 4
Stūres iznesuma maiņa€ 7
Dubļu sargu uzstādīšana€ 7-20
Velodatora uzstādīšana + programmēšana (ja velodators pirkts pie mums)€ 5
Bagāžnieka uzstādīšana€ 10
Sēdekļa maiņa€ 3
Pilna apkope velosipēdam ar ātrumiem (izjaukšana, eļļošana, savākšana, regulēšana, riteņu centrēšana)€ 30-50
Pilna apkope velosipēdam ar 1 ātrumu€ 30-40
* Visiem nestandarta tipa darbiem cena pēc vienošanās 
** Cenas var mainīties atkarībā no velosipēda tehniskā stāvokļa